2009-03-02

Happy!

Somnade rätt sent inatt igen, kunde inte somna.. Tror jag somna runt 5 iallafall och vakna vid 7 igen. Somnade om och vaknade 11 av att älsklingen väckte mig! De va bara att ta på sig kläderna och åka ner till vårdcentralen för att köpa tabletter mot mitt illamående, och de hjälpte! Sen skjutsa älsklingen hem mig, och åkte till jobbet. De första jag gjorde när jag kom hem igen va att börja städa, jag lovar, de va verkligen grejer överallt! Gick knappast att gå in i mitt rum, så stökigt va det! Nu är allting borta och de är mycket större plats! Måste bara hitta ett skrivbord eller något som jag kan ställa datorn på, vi bytte ju den bärbara mot en stationär igår, mycket bättre! =) Sen ska jag ta högtalarna och basen från lillebrors rum också, sen är rummet klart för idag! Undra va älsklingen kommer säga när han ser va jag gjort, han kommer la fråga om jag är sjuk eller något, de gjorde iallafall mamma, haha!

Jag vet inte varför, men idag är jag verkligen på toppen humör! Allt känns så bra på något sätt.. Saknar min sötnos grymt mycket bara, men vid 7 ikväll får jag träffa han! Nu ringde han också =) .. Äh nu kan jag inte sitta här, måste röra på "fläsket" haha.
Skriver när jag fixat klart allt, de lovar jag =)

Jag finns här för dig älskling, snälla prata med mig när du mår dåligt.
Dölj ingenting för mig, tyck inte de är pinsamt att prata med mig, din flickvän.. Jag finns här för att du ska kunna prata med mig om allt, för att jag ska kunna ge dig kärlek! <3
Jag älskar dig, och de kommer jag alltid att göra min skatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar