2009-03-02

2:a mars

Ja, då va de redan 2:a mars nu.. tycker detta året har gått riktigt snabbt faktiskt, än så länge.
Men iallafall.. igår va vi på kalas hos Johanna, de va jätte trevligt! =)
När vi skulle åka därifrån kände jag att illamåendet va påväg, då tänkte jag "nej, inte nu när de är sånna vägar hem" .. vi åkte härskogsvägen och en annan liknande väg.. Men vafan händer? Jo illamåendet blev värre och värre, va på väg att be putte stanna bilen ett par gånger.
Men efter ca 2timmar med detta illamående kom jag hem, la mig i sämgen med varma handdukar på magen och somna i mer än 1timme! Men såfort jag vakna kände jag mig spyfärdig.. så älsklingen fick följa med in i duschen, de kändes la 1% bättre kanske.. så jag fick ta hjälp av handdukarna igen, och de blev bättre! Så nu har jag mått bra i ca 2timmar :)
;em jag fattar inte va de är för illamående, de har vart sen i september.. ibland kommer de varje dag, men de kan även ta en eller två veckor mellan de med.. Imån ska jag fan ringa vårdcentralen och kolla upp det!

Jaja, då äre redan månad igen och en ny vecka.. vad händer då?
Ingenting antagligen, tråkigt som vanligt! :(
Älsklingen jobbar ju, så kan inte vara med han och jag kan inte jobba när jag mår som jag mår..
Tur att de finns datorer, sängar, tv och mobiler <3 haha..

Jag älskar dig patrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar