2009-03-02

...

Har inte hittat något skrivbord att ha datorn på, men har kopplat in ljudet nu iallafall :)
Blev depp nyss också pga en fitta till människa! Och du ska veta en sak, blir bara glad om du läser bloggen så du en gång för alla fattar vad jag tycker om dig! ..

Du har försökt förstöra mellan mig och patrik sen du fick reda på att vi va tillsammans.. vi visste att du skulle göra så, därför höll vi det hemligt för dig! ;) mohaha..
Försöker du göra så jag och patrik gör slut med varann kan du försöka tills du dör, du kommer aldrig att lyckas! Du är fortfarande kär i han, annars hade du aldrig bettet dig såhär.. du snackar skit, du ljuger.. men vet du vad? Enligt dig så är du så jävla perfekt och alla andra snackar, du gör absolut ingenting.. Nänä, camilla e ju så perfekt.. or not!
Guuuusch, när ska du inse att de är du som sätter dig i skiten hela tiden och inte vi andra? E så förbannat trött på dig nu alltså.. Försök inte att ringa eller sms, för du får ändå inget svar =)

Slut med ilska och fram med kärlek!

Är verkligen glad att jag har få bästa vänner, än många falska..
Sanningen kommer fram förr eller senare, så äre bara! Går inte att ljuga om någonting längre =)
Tack för att ni finns där, ni vet själva vilka ni är <3>kärlek till er!

Sen måste jag ju bara få säga en annan sak som alla nog redan vet..
Jag har världens bästa pojkvän =) Är så sjukt lycklig tillsammans med dig, du får mig att skratta och se possetivt på livet. Du gör mig till den lyckligaste människa på jorden sötnos <3
Jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva

1 kommentar:

  1. Jag har inte viljat förstöra för er,vill bara att du ska veta hur han e,jag skulle aldrig aldrig kunna bli tsm med han mer pga 2 anledningar.. 1. patrik har gjort mig illa för mkt å det vet han om (på vilket sätt) 2.Varför skulle jag vara kär i patrik ? När jag är tsm och förlovad med världen bästa kille som vet hur en kvinna ska tas,vi ska gifta oss till somaren och väntar vårat första kärleksbarn..Jag vet att det är putte som har tutat i dej detta om att jag är kär i han,gud vet vad...Men han tror ju att alla tjejer är kär i honom hahahaha...Aja du kommer få reda på sanningen om patrik,jag kommer inte göra något..Men förr eller senare kommer han ju göra bort sej..Men komm inte till mig då !!

    SvaraRadera