2009-03-03

3:e mars!

Sitter i min säng och lyssnar på musik!
Har pratat med jojjo, tiffa och carro nu. Nu vet jag iallafall sanningen, är glad för er ärlighet! Men den andra människan kommer aldrig att höra ett ljud från mig mer! Men efter allt du går runt och säger så kommer du aldrig få träffa putte själv, så mig kommer du få träffa. Men våga inte ens prata med mig ditt stolpskott! Mohaha.. du liknar verkligen ett sådant.
Tänk va glad man kan bli av att en person försvinner ur ens liv :) känns som jag och patrik borde fira med champange och tårta! haha.. ja, så lycklig är jag just nu.
Jag menar verkligen att jag aldrig kommer prata med dig igen, men tack vare dig måste jag byta nummer igen.. denna gången ska jag va uppmärksam på vilka jag ger det till.

Min patrik e så himla söt, han sitter i sängen som en liten mussla! :)
Imån innan han ska till jobbet ska vi nog åka till allum och kolla om telefonen finns kvar, den kom ju in igår :) .. hoppas den finns kvar så han inte blir besviken igen <3
har man tid över kanske de blir en sväng till donkan (A) hehu.. <3
yeah yeah, nu ska jag njuta av en ny start på livet och mysa med min sötsak som jag älskar mest på jorden! <3<3<3<3

1 kommentar:

  1. Men snälla lilla Carro,håll det du skriver här då...Lägg av och hör av dig till mig,vill inte ha med dig att göra,fan detta börjar ju bli rätt tjötigt nu,vet inte hur många gången jag har sagt det till dig nu...Jasså du ska härma mig nu,jag har redan bytt nr pga dig =p
    Putte skiter jag i om jag får träffa honom själv eller inte,om jag fick bestämma så skulle jag inte vilja träffa honom alls..Har så jävla bra nu när jag slipper er två,som inte vågar stå för vad ni gör å säger hahaha aja jag skiter i vilket,rätt kul å vara ett sån hett samtalsämne..kanske får börja skriva atougrafer snart med ;) hahahahaha

    SvaraRadera