2009-03-03

Sovnorgon

Älsklingen hade ställt klockan på 9.30 imorse, men de vakna jag inte av. Älsklingen somna om han med och vi vaknade 13.20? Fattar ingenting.. hur kunde vi sova så länge?
Vi skulle ju åkt till allum imorse och fixat mobilen sen käka McDonalds!
Aja, istället får jag gå runt och va sugen på det hela dagen. Ska iallafall tvätta lite idag, då försvinner kanske suget? ..
Min älsklingen är ju bara så bäst! Igår kom han hem med 2paket postafen, såna tabletter jag tar när jag mår illa, och sen tanka han på min mobil med! Tack älskling, du är verkligen bäst!

Den trögfattade människan har inte slutat sms:a än.. Hon bad mig sluta sms:a henne, och de gjorde jag! Men ändå får jag sånna här sms hela tiden "men fattar du inte eller, sluta sms mig hela tiden" haha då måste man väl ändå va sjuk i huvudet eftersom jag inte sms:ar..? haha jag tycker absolut inte synd om människan, skrattar bara åt att hon är så förbannat körd!

Sitter här och lyssnar på musik, väntar på att tiffa ska logga in på msn så jag har någon att snacka med :)

Jag älskar patrik & vännerna <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar