2009-02-28

Natten..

Haha, nu hände det igen!
Jag skrämde Patrik två gånger nu precis när han va påväg att somna igen..
Första gången så kittlade jag han i nacken, då blev han dö-rädd och flög upp!
Andra gången la jag en blöt handduk där han sover (han satte sig upp, så jag passa på) så tänkte jag att när han lägger sig ner kommer han bli skiträdd för att de va något blött där.
Men istället får han syn på den och skriker typ 3-4gånger!
Men en sak kan jag lova.. såhär mycket har jag aldrig skrattat förr <3
Patrik, du kan verkligen få mig att skratta.. vi har verkligen roligt tillsammans!


Känner mig så elak som väcker han hela tiden, för han ska upp och jobba klockan 7..
Jaja, de är ju jag som får stå ut med hans humör imån ändå.. och jag klarar av det så! :)
Har fortfarande en klubba i munnen, haha.. klubba = kääärlek..

Va ska jag hitta på nu då?
Klockan är 03.42, jag är pigg som en uggla!
Älsklingen försöker sova, finns inget folk inne att snacka med..
Snälla, ge mig sömntabletter så jag somnar någon gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar