2009-02-28

Suck

Jag förstår verkligen inte vad jag gör vaken nu?
De va ett tag sen jag va så här pigg..
Min sötnos har somnat nu, han fick tyvärr bara 3timmars sömn för att dumma Carro skrämde han hela tiden.
Förlåt mig älskling, men första gången va ju inte med mening.
Har faktiskt tänkt rätt mycket på mina vänner den senaste tiden.
Eftersom att dom aldrig hör av sig längre, så träffas vi aldrig!
Hum, de va jag som sluta ringa dom.. men "vännerna" är för lata för att slå en pling när du verkligen lovat, dom är för lata för att träffas..
dom ljuger, dom sårar, dom sviker!
Jag vet iallafall vilka som är de falska, och vilka som är de trogna.
Vill ni veta om ni är en trogen eller falsk vän så är det bara att fråga,
om ni har ork till de vill säga..
Äh, känns som jag har bloggat hela natten ju..
men va gör man för att fördriva tiden en natt då alla andra sover?
Jag älskar dig patrik!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar