2009-02-28

Jag älskar dig!


Patrik Nedro Svennevid
du är mitt allt!

kommer du ihåg när vi sågs första gången?
de va i somras 08..
hela den sommaren tillbringade jag med dig och några till.
vi brukade alltid åka bil och lyssna på hög musik!
vi det tillfället kände jag dig inte alls bra, hade la bara sagt några ord till dig.
i slutet av sommaren slutade jag umgås med er, likaså du.
efter någon månad hörde du av dig till mig på sms, och vi bestämde att vi skulle ses någon dag.
snacka om att jag va nervös när jag stod på parkeringen och väntade på dig.. vi skulle ju bara ta en cigg och prata lite, men ändå..
dagarna gick och vi träffades varje dag till slut.
du brukade komma upp till mig på kvällarna, då de va mörkt ute.
vi stod och kolla upp på himlen, på alla stjärnorna..
en dag sov jag hos dig, och sen den dagen har vi sovit med varann.
men jag kommer ihåg då vi blev tillsammans, för jag hade fått känslor för dig, och ville veta vad du tyckte om mig.
du sa att du tyckte om mig och att du ville bli min..
minns första kramen
första pussen
första gången vi sov över
jag minns när du sa "jag älskar dig"
jag kommer ihåg allt med dig!
nu har vi vart tillsammans 3månader och 15dagar..
jag kan redan nu säga att du är min dröm kille.
vi har så jävla roligt ihop.
vi har redan delat glädje, bråk, kärlek.
när vi har det som jobbigast så klarar vi oss alltid genom det.
du har ett hjärta av guld!
och jag hoppas du förstår att jag verkligen älskar dig.. <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar