2009-02-28

Glädje tårar

Sitter här i min säng och äter klubba.
Någonting är fel på mig, helt plötsligt kan jag känna mig helt spyfärdig fast jag inte mår illa.. känner mig bara äcklad på något sätt, och de har pågått fram och tillbaks under ett par månader nu! Så länge jag har en klubba i munnen mår jag bra iallafall..
Jag måste lägga mig ner och försöka sova när jag känner mig bättre igen..

Min sötnos va alldeles för söt nyss, han hade precis kommit in i det stadiet då man somnar till..
Och jag hosta till så in i helvete, Patrik flög fan upp i taket med armarna och benen åt olika håll!
Jag började skratta så jag grät och Patrik lika mycket..
Nu kan han inte somna om pga utav mig tyvärr.. men va ju tvungen att hosta!
Skulle precis läsa för Patrik va jag hade skrivit, de gick ju sådär bra.. tårarna strömma ner för kinderna på mig! Patrik flög under täcker och skratta lika mycket han.
Jag tror inte han kommer somna på ett par timmar nu faktiskt.. kan han inte somna nu så ska jag tvinga mig själv att vara vaken med han.
Han är ju trots allt min älskade pojkvän som jag älskar över allt annat! <3
Men men..
Nu har både jag och Patrik lugnat ner oss, inga glädjetårar som strömmar ner nu..
Få se hur lång tid de tar innan de börjar igen, för vi är förbannat övertrötta!

Få se om älsklingen kommer upp i tid imån, annars får jag väl ringa hans jobb och berätta varför han vaknade! Haha, dom skulle nog få sig ett gott skratt, för hade man sett hur han flög så.. jag har aldrig skrattat så mycket!

Nu kollar vi på någon film som går på TV.. funderar på om jag ska vara snäll om klia sötnosen på ryggen så han kan somna om!? Huum..
Näe, kolla TV blir man tröttare av! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar