2009-02-28

Jag är så lycklig!

Jag är den lyckligaste i världen!
För jag har den finaste, underbaraste, bästaste, kärleksfullaste pojkvännen man kan hitta!
Att jag gav mig in i ett förhållande med dig, de va jag först tveksam över..
Men nu kan jag bara säga: De va de bästa jag någonsin gjort!
Att varje dag få somna vid din sida, och få vakna upp vid din sida betyder så mycket.
Din närhet gör mig så trygg älskling.
När jag har svårt att somna kliar du mig alltid i håret eller på ryggen.
Men vad gör jag när inte du kan somna? Jo, jag somnar och skiter i dig!
Hur fan kan jag med att göra så?
Du är så underbar mot mig när de gäller sånt, och tillbaka får du bara ett svin till flickvän.
Jag lovar att jag ska bättra på mig, de lovar jag verkligen!
Din kärlek har fått mig att få bättre självförtroende och allt.
Kan bara säga en sak till dig: tack älskling!
Jag hoppas även vi flyttar ihop snart, och kan skaffa egen familj!
För så mycket älskar jag dig, patrik svennevid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar