2009-02-28

Hänt idag då?

Somna inte förens vid 5 imorse, så idag blev de en långt sovmorgon. Min älskling åkte till jobbet vid 9 imorse, då vakna jag men somna om och vakna igen vid 12, men gick inte upp förens 14.19.. Va grymt seg, men drömde att jag hade världens finaste badrum med 3våningar. Strax efter att jag gick upp så kom min sötnos hem från jobbet. Jag blev glad och tänkte "åh, äntligen får jag mysa lite" men icke, han somnade som en stock. Jag förstår han, för han fick bara 3timmars sömn inatt för jag hostade till inatt och sötnosen hade precis somnat så han flög ju i taket.. Sen skratta jag åt det i flera timmar, och han lika mycket.. Sen va jag bara tvungen att skrämma han 2gånger till! Elak jag är, förlåt älskling, men de är väldigt roligt att skrämma dig för du blir verkligen rädd. Men iallafall.. Han sov någon timme efter att han kommit hem, sen väckte jag han för vi skulle käka. Efter maten satte vi oss i sängen och kolla lite på tv, jag har suttit mestadels vid datorn och blivit medlem på badboll.nu och snuttis.se! Fråga mig inte varför, men jag tror jag gjorde de lite för att bilddagboken laggar sönder hela tiden. Men iallafall.. efter maten och tv-tittandet drog vi ner till ICA. Vi handla asgoa bullar, chips och bananer! Sen hem igen och hoppa i säng. Har lyckats skrämma min kärlek några gånger nu under kvällen, de har slutat med att vi skrattat så tårarna rinner. Tror jag väckte min kärlek nyss, han försökte sova men nu helt plötlsigt kan han inte de.. Usch, jag är dum! Men jag hatar att vara ensam om nätterna framför allt. Somnar han så sitter ju jag här alldeles själv.

Du ger mig så mycket kärlek! Du tar verkligen hand om mig. Är du jätte trött och ska sova, och inte jag kan somna, så väntar du på att jag somnat.. Sen sitter du där helt vaken i flera timmar för att inte jag kunde somna. De betyder så jävla mycket för mig att du gör sånna saker. Har jag ont i magen eller mår illa, då lägger du en varm handduk på mig, ger mig värktabletter.. Och ger mig massvis av kärlek! Du är helt underbar på att ta hand om mig, men hur är jag mot dig? Jag skäms verkligen för att jag inte tar hand om dig på samma sätt, de gör jag verkligen! Men jag lovar att bevisa motsatsen nu, jag ska fan skärpa mig och bevisa för dig att jag är en bra flickvän. En flickvän som gör allt för sin pojkvän, även om vi bråkar! Jag vill aldrig förlora dig patrik, för så kär som jag är nu har jag aldrig någonsin vart. Jag älskar dig så mycket, och jag skulle kunna dö för att få vara med dig resten av mitt liv.
Patrik nedro svennevid, du kommer föralltid att vara min <3

2 kommentarer:

  1. men sötnos, Älskar dig så tårarna sprutar bara jag åker till jobbet ju.. vill fan vara med dig dygnet runt vart du än går och gör för du e så jävla fin

    SvaraRadera
  2. hjärtat mitt! du är så himla söt..

    SvaraRadera