2009-02-28

Eftermiddag..

Känns som denna dagen kryper förbi..
Drömde att jag flyttade inatt, och mitt rum va ett paradis!
Badrummet va de finaste rummet och de hade 3våningar.
Sen vaknade jag och drömmen försvann, men tror faktiskt jag kommer drömma klart den inatt.

Min söta patrik ligger bredvid mig och är helt slut.
Han fick bara 3timmars sömn inatt innan han skulle upp och sen jobba..
Så jag ska snart väcka han!

Känner att jag vill hitta på någonting ikväll..
hoppas min kärlek orkar göra något bara! vill inte vara ifrån han :)
Och imån ska vi iväg på kalas hemma hos Johanna (patriks storasyster)
Hennes hund är galen, haha.. den är på mig hela tiden!
Men den är förbannat söt!

Att skriva är ett väldigt bra sätt att fördriva tiden har jag kommit på.
De är även skönt att få skriva av sig ibland.
Nu ska jag fortsätta kolla på tv, sen väcka älsklingen och sen äta!

Händer det något ikväll så hör gärna av er!
Men festa ska vi inte göra, så allt förutom det :)

Ta hand om er!
Kramar Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar