2009-08-03

Nu äre kvällen!

Hela denna dagen har vart förbannat jävla seg fram tills 19.30 ungefär!
Jag & Patrik gick upp, gjorde oss iordning & försökte komma på något att göra.. Men kom inte på något alls! Så vi satte oss i sängen, där satt vi tills 19.30.. Sen lånade vi hans mammas bil & nu är vi i stannum. Sitter hemma hos Macke nu.. Grabbarna spelar & jag roar mig framför datorn med att skriva blogg & kolla igenom mina sidor :) Fast innan dess satt jag ute & tjöta med Camilla ett bra tag kändes de som.

Imorgon får patriks bil äntligen liv igen, den ska nämligen lagas! :)
Hoppas bara den håller denna gången, annars kan vi inte ha kvar den, går ju inte att ha en bil som går sönder hela tiden!! :/

Yeah Yeah.. nu ska jag försöka mysa med en av kattungarna :)

& patrik.... jag älskar dig mer än något annat! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar