2009-08-04

4/8

Idag gick jag faktiskt upp ur sängen när jag vaknade :) annars brukar jag ligga kvar i någon timme & försöka somna om.
Inatt vaknade jag av en duns eller någonting, trodde de åskade ute.. Men niiiix, de va en katt som hoppade upp & skulle in genom fönstret :o haha! Så älsklingen stängde fönstret.. Sen somnade jag om!

Idag ska vi äntligen fixa älsklingens bil :) Man är fan tom utan bil ju, kan inte ta sig någonstans utan man bara sitter. Så de ska bli jävligt skönt att ha bil igen! :)

Igår åkte vi hem till macke på kvällen. Grabbarna satt & spela tv-spel & jag satt vid datorn, eller satte mig ute & prata med Camilla. Sen blev klockan 23.30 & vi va tvugna att dra oss för att hinna till statoil.

Yeah yeah.. få se va som händer idag när vi hämtat bilen :)

Jag älskar dig patrik svennevid! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar