2010-02-03

MAT!

Jaa, nu är jag faktiskt hungrig. Har bara käkat en panpizza idag och de va vid 12? Suck.. tänkte dra en sväng förbi pappsen och kolla om han har en peng så jag kan äta pizza, eller aa, är sjukt sugen på kebabtallrik! Ska bara vänta på att älsklingen ska sluta spela, så ska vi röra på oss!

Just för tillfället snöar det inte och de är ett +!! Kollar man ut genom fönstret ser man en skog full av snö, ser verkligen mysigt ut .. men jag längtar faktiskt till våren!! är inte trött på vintern så, men jag saknar våren, när man kan börja gå utan tjocka jackor m.m.. och sen invänta sommaren, finns inget bättre! Denna sommaren kommer bli den bästa, man säger nog så varje år, men detta året kommer den bli det! Har min fina älskling som jag ska tillbringa hela sommaren med :)

Yaaj, nu e jag för hungrig för att sitta och skriva blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar