2010-02-05

Fredag ..

Idag va jag uppe tidigt, iallafall för att vara mig :p hehe.
Vart ute och tatt en cigg och nu ligger jag här i sängen och lyssnar på musik.
Min söta älskling sitter och spelar som alltid. Killar och spel ;)

Igår va vi och kollade på en lägenhet, och jag kan säga som så att jag vill ha den! Den va mycket finare än dom andra vi kollat på, så nu på eftermiddagen ska vi ringa tillbaka till henne och prata lite, och jag hoppas innerligt att vi får den! Inflyttningen är den 15:e februari, så vi har lite bråttom med packning och så isåfall :) Och en sväng till IKEA kommer de bli om vi flyttar!

Idag ska vi fira min älskade vän josephine som fyllde 20 förra månaden :) Ska bli kul att träffa henne igen och alla andra :)! Men vad händer på dagen annars då? Någon som vill träffa mig och putte kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar