2009-08-11

Panikslagen & ringde ambulans!

Denna dagen skulle vi åka och fiska och allt va bra till en början.
Patrik och hans kompis bestämde sig för att ta båten ut medans jag satt kvar på land.
Till slut kom dom tillbaka för de va dags för oss att dra oss hemåt då patriks kompis helt plötsligt börjar låta konstigt och plask så låg han i vattnet!
Då säger patrik "han har ett anfall" och panik som jag fick så visste jag inte vad jag skulle göra!? Patrik flög i med kläderna på för att hålla han över vattnet medans kramperna höll på.. Då slog de mig "han har fått ett EP-anfall" och jag tar första bästa telefon och ringer ambulansen.. Dom kom väl efter sisådär 20-30min, för de va svårt att hitta oss mitt i skogen.

Jag blev helt livrädd, jag visste att patriks kompis har EP, men har aldrig sett någon som fått ett anfall.. Fyfaan va rädd jag va, jag bara skaka och har ingen aning om vad jag sa till 112 egentligen :s ..

Men men..

Måste bara säga att fyfaan va härligt de va förut när de regna, åska och blixtra ute!

Nu ska jag kolla om man kan hitta någon gammal film att kolla på eller ladda ner ett spel.
Med gammal film menar jag alltså eva&adam, typ första filmerna med dom!
För när jag såg dom filmerna första gången va jag liiiiiten, så de äre gamla filmer :p

Patrik Svennevid <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar