2009-03-27

Ytterligare en bilresa!

Ja nu på kvällen blev det en bil resa till. Hämtade upp 3 spanjorer i Stannum, 2 av dom skulle till stan & den andra till Mölnlycke. & de blev en resa på två timmar denna gången med ett stopp på älsklingens jobb! Där inhandlades massa go-saker :)

*Dumle glass
*Twister glass
*Sandwich glass
*Chips
*Påskägg med massa gott godis
*Coca-Cola
*Snus

Så just nu äter min älskling massa glass medans jag bloggar.
Ska snart mysa med mitt hjärta & sen lägga in de nya bilderna på datorn.. Få se om jag skriver någon mer blogg idag :)


Börja tänka så jävla mycket på Dennis när vi satt i bilen med 3 spanjorer.. Men dom va precis som han, helt underbara & goa! Så jag fick mig ett skratt & tänka på roliga minnen med Dennis :) Saknar dig .. <3


Tack för att du finns hos mig dag som natt.
Jag älskar dig så sjukt mycket, & de gör jag verkligen!
Kommer föralltid finnas vid din sida hjärtat <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar