2009-03-14

Lördag

Huum.. gårdagen va ju sådär bra alltså.
Va så förbannad hela dagen, så jag låg i min säng hela dagen och sura tills min älskling kom hem. Han kröp ner under täcket och höll om mig :)
Då blev jag genast glad igen, och de värmde i hela kroppen..
Sen han kom hem har vi kollat på tv, suttit vid datorn, spelat..
Han somna, men vakna av att min storebror knacka på dörren.
Nu ligger älsklingen och kollar på tv, han måste somna snart för han ska upp klockan 7!
Händer idag då? Planerat att vara med M&H.. men man vet aldrig vad vi hittar på.. Händer de nåt idag, förutom fest?

Har tänkt rätt mycket idag på att skaffa barn.. Tror jag skulle vara redo för det faktiskt..
Har ju haft barn runt mig i 20år!
Jobbat på dagis, kompisar som fått barn, småsyskon.. Och nu en pojkvän som har en 3årig dotter. Hade jag haft en bebis hos mig nu så hade jag mått så sjukt mycket bättre.. Åh jag älskar barn! :)<3
Någon som vill låna ut sitt barn en dag kanske? haha!

Nästa vecka ska jag till soc och be om hjälp med pengar.. Jag har ett vikarie jobb, men dom ringer ju förfan aldrig! :(
Ska söka nytt jobb snarast, men hur lätt är de att få ett jobb idag? Hur lätt är de att få en lägenhet idag? Uscha..

Aja, nu ska jag sluta skriva för älsklingen kan inte somna när jag knapprar på tangenterna :p

Jag saknar dig så mycket vännen, kan inte sluta tänka på dig!
Fick iaf en underbar tid med dig, då du levde.. <3
Nu är du himlens vackraste ängel! .. ta hand om mina småttingar! :'(

Älskar min underbara patrik <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar