2009-03-14

Dagen som vart ..

Imorse åkte älsklingen iväg till jobbet vid 8..
Jag låg kvar och drog mig till 12 eller något.
Sen började jag göra mig iordning.. och sen kom älsklingen hem!
Vi började bråka med en gång.. jag va hela hysterisk och grät så mycket att jag knappt kunde andas i vissa stunder..
Vi bråkar inte om stora saker heller, de är små saker som blir till stora bråk istället..
Jag bara grät och grät iallafall.. Sen lugnade patrik ner mig lite när jag låg i sängen!
Sen blev de bra igen :)
Varför blev jag såhär känslig för att jag slutade röka? Hoppas de försvinner snar iallafall, kommer aldrig börja röka igen.. äckligt!

Men när jag lugnat ner mig och äntligen fick ork för att göra mig iordning en gång till så bar de sedan av till patriks föräldrar! :)
Blev bjudna på GRILLAT kött, åh va gott! <3
I sommar ska jag grilla varje dag, mums! ¨
Efter maten satte vi oss i soffan och slappa, jag höll på att somna också.
Sen efter någon timme åkte vi därifrån.

Vi va påväg till gråbo för att träffa M&H.. men dom velade så vi fick vända halvvägs..
Vi åkte iallafall till stationen och köpte godis, träffa nina och oscar :) Båda hade spräckta läppar, såg lite roligt ut.. haha :p
Efter de åkte vi hem till mig.. Då har H&M av sig igen och vill att vi ska komma..
Men neeej!? Vi tänker inte köra fram och tillbaka bara för att ni velar, bensin är inte billigt..

Aja.. nu sitter jag här och vill hitta på något :(


Älskar dig patrik, och de kommer jag alltid göra <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar